Ciri-ciri orang mencintaimu








~ Orang mencintaimu tidak pernah mampu memberi alasan  kenapa dia mencintai kamu.Yang dia tahu, dihatinya dan matanya hanya ada kamu satu-satunya.

~Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih,dia tidak pernah peduli!,baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap akan menjadi impiannya.

~Orang yang mencintai kamu akan selalu menerima kamu apa adanya,di hati dan matanya kamu yang tercantik/kacak walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu bertambah. :)

~Orang yang menyintai kamu selalu ingin tahu tentang apa sahaja yang kamu lalui sepanjang hari dan ingin tahu kegiatan kamu.

~Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti 'selamat pagi', 'have fun', 'selamat tidur', 'take care', dan lain-lain walaupun kamu tidak membalas mesejnya kerana dengan kiriman itu dia menyatakan cintanya dengan cara berbeda,bukan dengan ucapan  "aku cinta padamu".

~Orang yang mencintai kamu, selalu mengingati setiap ucapanmu,bahkan mungkin kata-kata yang mungkin telah kamu sendiri lupa.Kerana dia menyematkan kata-katamu dihatinya, berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kamu tuturkan padanya.

~Jika suatu saat kamu harus berpindah ke daerah lain,dia akan sentiasa nasihat kan kamu agar sentiasa berwaspada dengan lingkungan yang mungkin membawa pengaruh buruk terhadapmu.Dan jauh dihatinya dia benar-benar takut akan kehilanganmu.

~Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerna sebenarnya dia tidak pernah mencari orang lain dan masih menanti mu.

~Orang yang begitu menyintaimu,tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan walaupun hatinya meronta ingin mengetahui.Dia tidak mahu kamu terbebani oleh karenahnya.

~Saat kamu pinta dia pergi,dia akan pergi tanpa menyalahkan kamu kerana dia benar-benar tahu erti cinta yang sebenarnya.

No comments:

Post a Comment